2 Eylül 2006

XGL ve Birkaç Video

Bilgisayar dünyasında görsellik adına bayıldığım şeylerden ikisi bir araya gelmiş ve bence harika olmuş: XGL+Dokunmatik Ekran 1,2 .Hazır dokunmatik ekranlardan girişmişken starcraft ve warcraft III `ten bahsetmeden olmaz. Özellikle warcraft`ınkini izlemenizi tavsiye ederim, bir süre sonra oyun oynamanın nasıl bir şeye dönüşeceğini görmeniz açısından harika bir video. Çok gaza geldim, ben de dokunmatik bir ekran istiyorum özellikle xgl için, bu arada normal ekranları dokunmatik ekran şekline getirmenin bir yolunu duymuştum bir ara ama şimdi bulamıyorum, bilen varsa ses etsin.

Ne zamandır bir videoya bu kadar çok güldüğümü hatırlamıyorum, şiddetle tavsiye edilir.

Fear of the dark`ı bilmeyen yoktur değil mi? Peki ya Türkçe`sini gören oldu mu?

Hiç yorum yok: