14 Aralık 2006

Son Kåren Partisi

Dün gece 4 aydan bu yana neredeyse her çarşamba akşamı gittiğimiz Kåren`a (Universitenin diskosu) son kez tam kadro olaraktan gittik. Normalden çok da farklı olmayan bir geceydi, dans ettik, konuştuk, güldük ettik, eğlendik kısacası. Fotoğraflar komşum Christian uyandıktan sonra kamerasından alınıp buraya aktarılacaktır, merak etmeyin :P Saat 16:05 bu arada ve hala uyuyor kendisi. Sabah 5`e kadar "after-party" yapmışlar, epey de tozutmuşlar; Kirlenen tabakları yıkamak zor geldiği için camdan atma girişimleri, ekmek kızartma makinesinden sigara yakmalar, masaüstüne çıkıp göbek atmalar, sandalyeler rahatsız diye telefonun yanındaki koltugu aşırmalar... En baba "after-party"i 24 saatlik uykusuzluguma yenilerek kaçırdım, Almanlar`ın Partisinde çıkarırız artık acısını.

Bu arada dün son kez Almanlar`ın arabalarını da kullanmış oldum. Alman Takımı diskoya gitmeden önce poker oynayarak demlendikleri için ve de havanın yürümek veya bisiklet için uygun olmamasından dolayı onları götürecek birini arıyorlarmış. Tabi ilk akla gelen isim olmak güzel :D Götürür müsün dediler, dedim ayıpsınız, onlar da bunu duyunca başladılar tezahürata kıyak kafayla, çok matrak adamlar bu Almanlar yav, özleyeceğim hepsini. Önce Christian`ın Omega`sı ile bir tur gidip geldim, sonra da Sebastian`ın Mercedes A170i ile 2 tur yaptım. Adımız da gider ayak "taxi driver"a çıktı ya neyse artık.

Evet bu son partiydi çünkü Alman Takımı`nın büyük bir kısmı haftaya "Christmas" için evlerine dönüyorlar ve dersleri bittiği için geri dönmeyecekler. Çok güzel ve eğlenceli 4 ay geçirmiş oldum sayelerinde, keşke biraz daha fazla Almanca bilseydim tadından yenmezdi buralar valla. 16 civarında Alman arkadaşım oldu, hepsi de birbirinden iyi, bir tane bile tuhaf olanı yok aralarında, özleyeceğim hepsini, viele grüße an alle Deutschen

Sonradan gelen düzeltme, fotoğraflar...

Hiç yorum yok: