17 Eylül 2006

Bu gün O gün mü?

Önemli sayılacak bir gündü bu gün benim için, hatırlayan dostlarıma çok çok teşekkür ediyorum. Oldukça da enteresandı aynı zamanda, hem de 2 açıdan:

1.si hayatımın en ilginç ve en güzel hediyelerinden birini aldım. Hediyenin sahipleri (ya da sahibeleri .) ) izin verirse buradan paylaşabilirim hediyeyi. Çok yaratıcı arkadaşlarım varmış da haberim yokmuş meğer, hem de bunu ilk kez de yapmıyorlar. Size çok ama çok teşekkür ederim İnci ve Zeynep, altından kalkamayacağım güzellikte bir şey yapmış oldunuz.

2.si de birkaç hafta öncesine kadar hiç tanımadığım ama sanki 40 yıllık arkadaşlarımmış gibi davranan, beni İsveç`te tek başına bu günü geçirmekten kurtaran yurt arkadaşlarımın mutfağımızda yaptığı küçük ama harika partiydi. Hepsine canı gönülden teşekkür ederim.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Buradan da kutlayayım. Zaten hediye de alamadım, zamanında da kutlayamadım, bana müstehak. Nice mutlu yıllara Dirk!

İnci Üsküplü dedi ki...

Tekrardan doğum günün kutlu olsun İyi ki varsın iyiki yanımızdasın.
Hediyenin sahibelerinden biri olmadığım için ben birşey söyleyemicem. O konuda hakikaten bir şeyler yapmak isterdim neyse daha önce konuştuk zaten cezamı çekcem biliyorum.:)

volkan dedi ki...

@josh, Ne onemi var canım alla alla, onemli olan dusunmek. Tekrar tesekkur ederim Josh

@chi, Inatci sey, her daim Zeynep ile ayni dusunceyi savunursun simdi mi ayri dusecegin tuttu. Bak ne guzel demis Zeynep:" Yanibasimdaydi, daha ne yapsin?" Aynen katiliyorum. Dogum gunu de benim, hediye de benim; sen de sahibesin o kadar :)

@tseyn, Bu kadar nazik olmayin arkadaslar,hele bana karsi(Arzuncun soyledigi seyi dusunun (. ) Zaten yayina (kasten) gec baslayan bir yaziya gec yorum yapmaktan dogal bir sey olamaz, hele ki aramiza yeni bir basagin katilmasi gibi bir mazeret ile lafi bile edilemez.
Uzgunum, uzun bir sure 8. olmayacak, o bakimdan seneye agiz tadiyla hep beraber kutlariz, merak etmeyesiniz(ne diye merak edecekseniz :))
En yeni basagimiza anali, babali, teyzeli, (kisaca *.li) harika bir yasam ve hayati boyunca mutluluk ve saglik dilerim.