25 Haziran 2006

Motorluteker, Davulcu Kiz, Animasyon


Tanıyan bilir, bisiklete binmeyi çok ama çok severim. Ortaokul yıllarımda can dostum güzel insan Burak ile birlikte bütün Izmir`i gezmişizdir heralde. Lisedeyken de oldukça sık bisiklet kullanırdım ancak Istanbul`a geldim geleli bisikletten uzak kaldım sanki. E tabi nerde o İzmirim`in kordonu, görece az araçlı trafiği. Gerçi şimdi Istanbul`un da Bostancı sahili var ancak sadece bisiklete binmek için bir kıtadan bir kıtaya geçmek, kondisyonu düşük bir halde saatlerce bisiklete binmek, son vapuru kaçırmadan tekrar Beşiktaşa dönmek açıkçası pek de kolay bir iş gibi gelmiyor. Hele hele dönüşte Barboros yokuşunu bisiklet ile çıkma düşüncesi olayı kopartıyor. İşte bu noktada şöyle güzel bir çözüm var aslında: RevoPower.
Kısaca motorluteker de denebilir. Çok güzel bir şeye benziyor ancak hem çok pahalıymış hem de ön tekere binecek 5kg`nin sürüşü nasıl etkileyeceği konusu kafama takıldı. Tabi yine de en iyisi Incik çözümü:" Bisikletini bize bırak, sen vapurla git gel."
Kaynak:http://www.zamazing.org/yazi/motorlu-teker-revopower

Davul çalan küçük zenci bir velet vardı bilmiyorum denk geldi ama bu sefer de bir kız çıktı karşıma. Kız nerdeyse tabureden bile küçük ama gayet güzel çalıyor.

XP masaüstü ve simgelerinin başrol oynadığı bir flash animasyonu vardı, hepiniz izlemişsinizdir heralde. Bu animasyon ise photoshop ile takılıyor ve daha güzel .

Adamlar nelerle uğraşıyor, helal valla. Google maps`i ekranı sağa sola yatırark geziyor adam. İşin sırrını merak edenlere "harddisk hareket kontrol sensörü" güzel bir cevap olacak sanırım.

2 yorum:

İnci Üsküplü dedi ki...

Eee gelir gelmez yorumda bulunmak lazım tabi hazır adımız da geçmişken. Benim çözümüm tabi ki en iyisi en masrafsız olanı ve en kolay olanı:) Ayrıca buna benzer bir şey adada da görmüştük sanırım:) Gerçi özelliklerine bakmadım dolayısıyla farklarını bilmiyorum ama olsun. Neyse sonuç sen benim dediğime gel ve getir bisikletini. Biliyorum bisiklet konusunda pek ii anılarım yok ama söz kullanmayacağım aşkını:D başına bir şey gelmeyecek yani:P Bu arada photoshoplu olan animasyon açılmıyor haberin olsun

volkan dedi ki...

Geçen yıldan tecrübeliyim, bisikleti gönül rahatlığıyla bırakırım yine bu yıl, tabi gelebilirsem.
Animasyon malesef acilmiyor ama aksi gibi nerden buldugumu da unuttum, baska link veremiyorum simdilik o bakimdan