16 Aralık 2007

Aslında Severim Ben Resimleri


Evet, aynen öyle. Kim demiş Volkan resimden anlamaz, hoşlanmaz diye. Boyle resimlerin[1], [2], [3] oldugu sergiler acilsin; bizim de sokaklarımızı, kaldırımlarımızı bu tip resimler süslesin görün bakın gidip o sergileri en önde geziyor muyum gezmiyor muyum. Gerçi 1.'deki için photoshop ürünü olabilir demişler. 2.'deki resimleri yapabilen bir ressam bulsam düşünmeden bütün evi ona teslim ederdim(Yavaşşş, şatoda yaşıyor sanki).

Ayrıca sanat dediğin böyle içilebilir olmalı :D


Hazır photoshop demişken photoshop resim yarışmasından bahsetmemek olmaz. Dereceye giren resimler arasında oldukça güzel eserler var, mesela ben 1.'ye, 3.'lerin ilkine ve fotograf makinesinden inek çıkan resme bayıldım. Aynı yarışmanın ilk tur sonuçlarından ise sadece 7. resmi beğendim, parmakların ucundan çıkan dumanımsı nanenin rengi bir harika.





Fotoğraf konusuyla pek ilgili olmasam da "hdr" denen hadise ile çekilen fotoğraflar oldukça hoşuma gitti. Çok anlamadığım için hadiseden anlatmak gibi bir çabaya girişmeyeceğim :P Bildirgeç'teki fotoğraf da epey hoşuma gitti, nedendir bilmem bana Saw 1 ve Marilyn Manson'un adını hatırlayamadığım bir klibini hatırlattı.




Bağlantılara sanırım bildirgeç'ten ulaştım ama salla şimdi tam bağlantıyı :P

Düzeltme1: Yazmayı unutmuşum. HDR'yi bana öğretebilecek en az 3 arkadaşıma sitemde bulunacak ve öğretmeleri için bekleyecektim ama unutmuşum işte, görmezler heralde artık bu yazdıklarımı :/ Çevremde bu kadar fotograf meraklısı varken beni niye açmıyor hadise acaba, üşengeçliğimden midir nedir, bastım mı çeksin istiyorum en güzel fotoğrafı :)

Düzeltme2: Ben bu konuyu yazmadan birkaç gün evvel Incik ele almış kaldırımları süsleyen amcayı. Ben üşengeçliğimden amcanın resimlerini aramamıştım. Artık hazır aranmışı var :)

2 yorum:

İnci Üsküplü dedi ki...

Yine Jetchiliğimi yapmışım. Senden önce benzer bir konuyu yazmışım. Nedense bu takma ismimi seviyorum yakışıyor bana:) Ayrıca bri şey daha benden bir şey kaçmaz görmeyeceğim sanmışsın ama gayette gördüm:D

Resimler cidden çok güzel. İnsanların yetenekleri uçsuz bucaksız. Birazcık bende de birşeyler olsa fena olmazmış hani. Bu arada bunları görünce sokaklardaki boyanmaya çalışılan zavallı dönüştürücülerimiz aklıma geldi. Bir onlara bak bir bunlara, neyse onlar da bir bakıma güzelleştiler.

HDR benimde ilgimi çeken bir hadise. Binalar olduğundan daha gerçek gözüktüğü kadar bilgisayar oyunlarının arka planı gibi de gözüküyor. (Kendimle çeliştim.) Göze fazlasıyla hitap ediyor. Sınavlarım ödevlerim vs sayesinde bayağı boşladım fotoğraf işini. En kısa zamanda denemeyi planlıyordum zaten ama ödevlerin bitmesi lazım. Bu arada sitem etmeden önce düşün bakalım şimdiye kadar fotoğraf hakkında bir şey öğrenmek istemiş misin? İstediysen de ne zaman geri çevrildin? (Öğretecek kapasiteye sahip değilim ya neyse bildiğim kadarı ile yardımcı olurdum en azından.)Ayrıca ne zaman senle fotoğraf hakkında konuşsam pek oralı olmadın. Hem kendin de söylüyorsun seni açmadığını hem de sitem ediyorsun insaf ne diyim.

volkan dedi ki...

Demek ki ilgimi çekecek bir şey göstermemişsin alla alla. Ben nasıl işlemeye çalışıyorum her fırsatta size açık kaynak kod dünyasını sizin de aynı çabayı sarf etmeniz lazım :) Bilmediğim konu tabii ki açmaz beni .) HDR hakkındaki engin bilgilerinizi istediğiniz an öğrenmeye hazırım