1 Aralık 2006

MUNIX


Geçtiğimiz yıl ekim ayında kurulan Marmara Üniversitesi Linux Topluluğu çok da etkin geçirmediği bir yılın ardından isim değişikliğine gitti. Bunun en büyük nedeni de ben oldum. Tahmin edersiniz ki pek de etkin olmayan bir kulübün başkanlığını "MarUL" gibi bir isimle sürdürmek oldukça zor oluyordu. Başlarda sevimli gelen bu isim daha sonra işler ciddileşince çok mantıklı bir seçim olmadığı düşüncesi oluştu bende. Eğer kulübümüz ÇOMÜLKD, YTULinux ya da GSULinux(vakti zamanında) gibi gayet etkin bir kulüp olsa bunu asla sorun etmezdim ama kimsenin katılım göstermediği bir kulube bu isimle başkanlık etmek can sıkıcı oluyordu açıkçası.

Sonuç olarak MarUL`u da içerecek şekilde yapılan oylamada 8 öneri arasından %50 ile benim önerim olan MUNIX seçildi. Oylamaya bile katılımın sadece 18 kişi ile sınırlı kaldığını düşününce bu yıl da geçen yıl olduğu gibi en büyük(belki de tek) sorunumuzun katılım olacağını kestirmek pek de zor olmasa gerek.

Bu dönem İsveç`te olmam dolayısıyla Linux Topluluğu başkanlığını yürüten Şuayip`e kolay gelsin diyorum. LKD ile ilişkilerin başlaması ile daha etkili bir kulüp olacağımızı umaraktan hayırlı uğurlu olsun dileklerimle bu girdiyi de noktalıyorum.

Hiç yorum yok: