30 Nisan 2008

Neye Niyet Neye Kısmet


Dün üniversiteler arası tiyatrolar şenliği kapsamında bir tiyatroya gideyim ve bizim üniversitede gideremediğim "üniversiteli tiyatroları izleme" güdümü dindireyim dedim ama muhteşem hafızam beni yanıltmayarak "İtü"yü "Ytü" olarak iletince bana ve Ytü Tiyatro Sahnesinin önündeki ilanda gerçekler ortaya çıkınca kalakaldım resmen. 

Ama her zaman dediğim gibi pek güzel bir üniversite bu Ytü. Baktım tiyatro yok, tam eve döneyim bari derken oditoryumlarının önünde  koccaman bir afiş karşıladı beni, " YTÜ Uluslararası 9. Gitar Günleri" diyor. Baktım gün de uygun saat de, daldım içeri tabi. 

İyi ki de dalmışım. Ben ki klasik gitardan nefret ederim( hem sesinden hem tipinden hem çalınma tarzından  hem de genellikle çalan tiplemelerden ) büyük keyif aldım denk geldiğim 2 dinletiden de. 3 gitar birlikte çalınca pek bir hoş oluyormuş ya da ben pek bir alakasız pek bir cahil kalmışım bu konuda.

Şiddetle tavsiye ederim. Bugün Kırklareli, yarın ise Antep nedeniyle ben katılamayacak olsam da...

Hiç yorum yok: