11 Nisan 2006

Anemi - Sizi Üzenin T.a.k


Atakan vasitasiyla tanıştığım bir gruptan ve onların hepimizin ortak dertlerinden birine tam karşılık gelen şarkılarından - t.a.k. - bahsetmek istiyorum sizlere . Merak etmeyin şarkının kritiğini yapacak ya da sözlerini yorumlayacak değilim , bu konuda benden daha başarılı insanlar varken en iyisi hiç girmeyeyim o konuya . Neyse , şarkı hakikaten güzel , müzik de güzel mutlaka dinleyin derim . Ancak baştan uyarayim şarkının adı "Sizi üzenin ta aq" şeklinde . Yani küfür içeriyor ama öyle bir zamanların "berber" ` i gibi değil , hani vardı ya "gel beri yar gel beri..." diye devam eden . Grup İzmirim`den çıkma ve 7 yılımı geçirdiğim Bornova`da sahne aliyorlar, Taksim`e de geliyorlarmış ancak benim haberim yoktu Atakan söyleyene kadar , neyse bir gün denk gelir de giderim insallah . Şarkıya gelince ; mutlaka dinleyin derim (olmadı burdan da indirebilirsiniz). Bu da siteleri oluyor .

Bu arada merak eden varsa söyleyeyim , bu şarkıyı kimseye ithaf etmiyorum , çok şükür ki konu hiçbir zaman o noktalara varmadı ama dinlenesi ve söylenesi bir şarkı o kesin :) .

Son olarak şarkıdan önce elemanın yaptığı yoruma dikkatinizi çekmek isterim , güzel açıklamış olayı (köpeklerin renk körlüğü gökkuşağı bağlantısı ), benzetme harika , gerçi bir yerden alıntı sanki ama ben çıkaramadım .

Hiç yorum yok: