13 Mart 2006

Tartuffe , educaturk ... Kısaca Haftasonum

Cuma aksamustunden başlayarak dolu dolu bir haftasonu geçirmiş oldum , çok da iyi geldi , nazar değmesin.Kısa kısa paylaşmak istedim:
Cuma değişik arkadaş gruplarimdan gelen 5 insan(Doğu,Erol,Sirine,Tseyn ve Umut) ile yemek+inci`de tatli + tiyatro + gece çayı etkinlikleri şeklinde özetlenebilecek bir gündü.Taksim sahnesinde "Tartuffe" ye gittik .Güzel oyundu ,tam bana göreydi hatta ;ders vermekten uzak bir komedi , hele hele uzun bir aradan sonra çok iyi oldu,gerçi son gece bilet almam yüzünden biraz yüksekten izledik ama sanirim herkes eğlendi.
Cumartesi Atakan ile kıyafet bakındık.İyice yaklaştı zaten bana , ne alsam ortak oluyor artık.
Pazar`da bölümün klübünde görevli olmam(Linux komisyonu başkanıyız bugune bugun :p ) nedeniyle bölümü tanıtmak için "educaturk"e katıldım.Pek fazla bir şey tanıtamadık gerçi ama bizim suçumuz değildi , gelen giden hep "cd`niz ,brosurunuz var mi?" şeklinde olaya yaklaşıyordu ; bizim önümüzde ise fotokopiden oluşan basit bir tanıtım yazısı vardı sadece . Numune olarak yanımızda duran 97-98 dönemine ait tanıtım kitapçığı ise Bilkent`inkine bile taş çıkaracak kadar güzeldi . Zaten o zamanlarda her sey çok daha güzelmiş,umarım ben mezun olmadan o günlere yaklaşabildiğini görürüm ,bölümün ve Marmaranin

Hiç yorum yok: