18 Mart 2006

Bu M$ Yine Güldürdü Beni :)

Kendi bilgisayarım dışında bir bilgisayarda msn`e girmem gerektiğinde msn`e hiç alışık olmadığım için cidden zorluk çekiyorum.E her yerde gaim bulmak ya da kurmak da mümkün olmadığı için bir çözüm arar olmuştum ki çözüm kolayca çıktı karşıma.Icq bir zamanlar etkiliyken icq2go kullanırdık(heeey gidi hey , ne güzel günlerdi,saçma sapan emoticonlardan uzak,istediğine görünüp istediğine görünmemek ,bağlı olmayanlara mesaj atabilmek...harika sesler eşliğinde güzel bir dünyaydı).Hemen msn için de olanı var mı diye bir baktım ki varmış,adı da webmessenger imiş ve buradan da ulaşılabilirmiş,duyurulur.
Gelelim beni güldüren kısıma ; webmessengerin baglandigi ekranda sol asagiya gerekenler eklenmiş , aynen yapıştırıyorum:
A web browser: Microsoft Internet Explorer 5.0 or later, Netscape 7.1 or later, or Mozilla 1.6 or later, running in Microsoft Windows.
Ne mozillası ne windowsu?Adamlar Linux ve Firefox kelimelerini ağızlarına bile almıyorlar.E mozilla demişler ya diyorsanız mozillanın artık bittiğini ve artık devrin mozilla-firefox devri oldugunu hatırlatmak isterim.

Hiç yorum yok: