6 Nisan 2007

Erasmus Öğrencisinden Türkiye Savaşı

Biz oturalım daha rte ve yandaşlarının ülkeyi mundar etmesini izleye duralım elin çinlisi, iranlısı (ve daha birçokları) Doğu Anadolu`yu alaraktan Türkiye sınırları içersinde başka bir devlet kursun.

Erasmus ile Amsterdam`da eğitim gören bir öğrencinin bir sunum esnasında denk geldiği haritada Türkiye sınırları içinde sözde başka bir devlet kurulmuş olmasına denk gelmesi üzerine cereyan etmiş olay. Hocadan özür dilemesini ve hatasını düzeltmiş her Türk Vatandaşı`nın yapması gerektiği üzere ancak hocanın sersemliğini bir kademe arttırması sonucu olay dekanlığa kadar varmış. Bunun üzerine öğrenci de dışişleri bakanlığımızdan yardım istemiş.

Detaylar için

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Arkadaşlarımızı takdir ediyorum. Zira ben de bir Erasmus öğrencisi olduğum için, durumu biraz daha iyi analiz edebildiğimi düşünüyorum. Böyle şeylere düzeltmek için elimizden geldiğince çabalamalıyız.

Bunun kadar yoktu ama benim de karşılaştığım küçük küçük olaylar vardı. En azından insanlara doğru olanı nazik bir şekilde anlatmalıyız...

volkan dedi ki...

Neyse ki benim başıma gelmedi böyle bir şey, ben kendimi tutamaz kesin hır çıkarırdım, iyi olmazdı tabi, sen dediğin gibi nazik davran.

Ben bir tek ermeni meselesi ile atıp tutanlarla uğraştım, bir de Ege Bölgesi`nde dağlarda gerillalar yaşadığına inanan birkaç Isveçli`yi uyandırdım o kadar.