6 Temmuz 2006

TT`de Kablosuz Keyfi

Bilindigi üzere TT`de stajım halen devam etmekte, hatta daha 3 hafta devam edecek. Ancak 3 gün önce çalışanlardan birinin "kablosuzdan mı bağlanıyorsun?" demesi üzerine bir kez daha ubuntumun kablosuz bağlantı aramasına izin verdim. İyi ki de vermişim, ilk denememi yaptığım yerin sadece 1m yanında yaptığım 2. denemem sonuç verdi ve artık kablosuz bağlanıyorum. Gerçi sıkça bağlantı kopuyor çünkü sinyal gücü %23 civarlarında ama yine de hiç yoktan iyidir.

Hazır bağlanmışken ubuntu dünyasında kablosuz bağlantılar için güzel bir şeyler var mı diye bakarken "wifi-radar" diye bir programa denk geldim ki gelmez olaydım. Dün bütün gün bağlanamamamın tek nedeni wifi-radar` mış. Siler silmez tekrar çat diye girdim. Uzak durun derim.

Bu arada çevrede birçok şifreli bağlantı görünce hafiften gaza gelip hazır betadan nihai sürüme geçen Backtrack ile 1-2 şey denesem mi dedim ki
aircrack`in altındaki airodump`ın centrino`lar ile uyumlu olmadığını gördüm ve açıkçası üzüldüm, beleş kablosuz hayallerim başlamadan bitti. E bir daha ki kablosuz makinemi alana kadar da ohooooo.

Hiç yorum yok: