28 Haziran 2009

2806

Küçükken en sevdiğim renk maviydi diye hatırlıyorum; bir erkek çocuğu için oldukça doğal bir şey olsa gerek. Daha sonra eflatun renk bir filim olunca bir anda eflatuna geçmiştim, hatta ablamın eflatun renk doğum günü hediyesini hala saklıyorum. Çoook çok uzun bir süredir de en gözde rengim lacivert sanıyordum ama değilmiş...

Hayranı olacağım, vazgeçemeyecek kadar çok seveceğim, benim için mutluluğun rengi olacak renk aslında bambaşkaymış. Benim hayatımın rengi 2806 ile kodlanmış da haberim yokmuş...
  • Öyle bir renkmiş ki o, yeşil gibi bana güven verebilirmiş
  • Öyle bir renkmiş ki o, mavi gibi bana huzur verebilirmiş
  • Öyle bir renkmiş ki o, sarı gibi beni canlandırabilirmiş
  • Öyle bir renkmiş ki o, kırmızı gibi beni heyecanlandırabilirmiş
  • Öyle bir renkmiş ki o, beyaz gibi bana narinliğini hissettirebilirmiş
  • Öyle bir renkmiş ki o, lacivert gibi beni olgunlaştırabilirmiş
  • Öyle bir renkmiş ki o tüm renklerden daha güzelmiş
Doğum günün kutlu olsun hayatımın yegane rengi ..Pinü..

Hiç yorum yok: