7 Ekim 2007

Tabu XL + Mahşer-i Cümbüş

Nazar değmesin hafta sonum harika geçti. Cuma gecesi 6 kişilik bir ekiple Erol+Josh'ların evde toplandık ve Incik'in destekleyiciliğinde tabu xl oynadık. Cumartesi gecesi ise IEEE'deki arkadaşlarla birlikte "Anında Görüntü Şov" a katıldım(tabi gönül isterdi ki "şov" yerine öz be öz Türkçe bir kelime olan "gösteri" olsaydı programın adı).

Tabu'yu çok seven bir kişi olaraktan Tabu xl'ye bayıldım. Bildiğimiz Tabu'ya, çizerek anlatma(nam-ı diğer pictionary), kukla ile anlatma ve 15 kelime ile anlatma şeklinde 3 oyun daha eklenmiş ki oyun çok daha eğlenceli bir hal almış. Ben+Incik+Zeynep'ten oluşan takımımız Gözde+Erol+Josh takımını 2 oyunda da hezimete uğratınca daha da eğlenceli oldu ki oyun tadından yenmedi.


Kendime klasik tabuda güvenmeme ve çizim konusunda hiç şans tanımama rağmen çizim ve kuklada daha iyi dereceler yaptığımı görerekten oldukça şaşırdım. Bu arada kukla ile anlatım inanılmaz zevkliymiş, anlatan kim olursa olsun herkes her tur birkaç kere yarılıyor. Tabi bu kadar eğlenmemizde büyük katkısı olan oyunun yanı sıra ekibin hakkını da yememek lazım. Yorgunlarımız dirildi, hastalarımız iyileşti sağ olsunlar.


Anında Görüntü Şov uzuuun zamandır tv'de gördüğüm en eğlendirici hadise ki bunun da en büyük nedeni çıkış noktası tv olmayan, tv'ye ihtiyaç duymayan bir yapıya sahip olması olsa gerek. Gösterinin kahramanları Mahşer-i Cümbüş ekibi. Kendi sitelerindeki tanımlarına göre:
Mahşer-i Cümbüş, 2001 yılı Mayıs ayında Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih – Coğrafya Fakültesi Tiyatro Bölümü öğrencileri tarafından kuruldu. Aynı yıl Eylül ayında Ankara Tenedos kafede “ Tiyatro Sporu ” gösterilerine başladı. Mahşer-i Cümbüş 2003 yılının Ağustos ayında İstanbul’a taşınarak faaliyetlerini İstanbul’da sürdürdü.
Harika bir ekip, izlerken inanılmaz eğleniyor insan ki hadisenin ne kadar zor ve zeka dolu olduğunu gördükçe daha bir hayran kalıyor, şiddetle tavsiye ederim. Bu arada katıldığım program youtube'a düşmüş 1,2,3,4,5,6,7,8
Youtube'tan diğer videolarını da mutlaka izleyin derim, inanılmazlar.

2 yorum:

İnci Üsküplü dedi ki...

OO birileri bloga geri dönüş yapmış. Eh artık zamanı gelmişti.
Tabu XL hakikaten tahminimden daha güzelmiş. Hatta az kalsın eskisini alıyordum, iyi ki bunu almışım. Bu kadar eğlenceli olabileceği benim de aklıma gelmemişti. Valla çizim konusunda rekorunu geçemedim ama sanırsam kukla da geçtim gerçi zamanın kıyağı da vardı ama olsun.
Tabi ki biz kazandık, başarımıza Erol ile Gözde'nin arasında ki şey bile engel olamadı. Biliyorum Erol kızacak şimdi ama dalga geçmek için demedim acayip hoşuma gitti öyle anlatması:D Son saniyelerde bulunan harika bir çözümdü. Ama favorim hala Takımdaşımın sarkoşu:D
Yenisini en kısa zamanda yapalım.

volkan dedi ki...

Evvet, özlediğiniz, beklediğiniz, yokluğunda telefonlarımızı kilitlediğiniz GereksizAktivite tekrar yayında... puhahahah :D
Aslında çizim rekoru bana değil size ait, o kargacık burgacık şeylerden neyi anlayıp da neyi söylediniz oncacık vakitte, helal valla. Benim gözdem Gözde'nin "kabzımal"ı, hala takdir ediyorum :) (ve evet inadim inat, aynı kelimeyi aynı cümlede 2 kere kullanırım ben)
"En kısa zaman"ın hakkaten kısa olması dileğiyle