4 Haziran 2006

Burası Türkiye, Video Indirme, Audi RS4, Miami Finalde

Akşam yemeği esnasında kanald`de oldukça çarpıcı bir haber denk geldi:"Ev hanımı terörü". Bir anlık Türkiye`de yaşadığımı unutmuş olmamdan kaynaklanan şoku atlattıktan sonra haberin anlamlandığını gördüm. Meğer hadise halılarını sokakta yıkayan teyzelerin sabunlu sularının anayola dökülmesi sonucu uçuruma yuvarlanan ya da kayarak bariyerlere çarpan araçlar ile ilgiliymiş. Teyzeler apar topar ekip otosuna bindirilerek merkeze götürülmüş. Yok böyle bir ülke.

Geniş bant internet kullanımı sayesinde birkaç yıl önce yanınaı yaklaşamadığımız netten video izleme olayına artık iyice ısındık sanırım. Her taraftan karşımıza bir video çıkar oldu. Ancak bununla da yetinmedik ve o videoları kaydetmek istedik, çoğu zaman başarılı olsak da başarı hep bizimle olmadı. Ve bu noktada yine imdadımıza tarayıcıların şahı Firefox ve bu harika eklentisi yetişti. Eklentinin yaptığı iş gayet basit, video olan sayfaya gelip simgesine tıklıyorsunuz o da size indirmek için gerekli bağlantıyı veriyor.

Volkswagen hep sevdiğim ve takdir ettiğim bir marka olmuştur. Vosvos ve Golf GTI başta olmak üzere otomobil dünyasına yaptıları katkı tartışılmaz. Yine harika bir iş çıkarmışlar, ancak bu sefer konu bir araba değil

Alternatiflerinin kapladığı hacmin sadece %20 sine aynı sayıda araç sığdırabilen bu yapı aynı zamanda daha ucuza mal oluyormuş.

Hazır konu arabalardan açılmışken size şöyle bir şey sormak isterim: 343 beygirlik bir BMW M3`ten daha hızlı, daha güçlü(440BG) ve daha ucuz bir mühendislik harikası görmek ister misiniz? O zaman sizi aşkımla tanıştırayım: AUDI RS4. Bağlantıdan "5thGear"`ın yaptığı M3-RS4 kapışmasına ulaşabilirsiniz. Buradan da RS4`ün çok hoş bir reklamına ulaşabilirsiniz.


1 yıl gecikmeli de olsa nihayet Miami NBA finalinde. 4-2 geçtiği Detroit serisinin ardından rakibini beklemeye başladı. Rakibi tabiki bu gece belli olacak ve umarım Dallas bunu başarıp senenin başından beri görmeyi istediğim final maçını, Dallas-Miami kapışmasını bana izleme şansını verecek. Hadi Dallas, hadi Nowitzki (Josh vur artık şu Shawn`ın kafasına) diyor ve artık maç saatini beklemeye koyuluyorum.

3 yorum:

The Volkanator dedi ki...

adaşım günaydınnn. var ya hayranım senin şu teknoloji tanıtımlarına en kısa zamanda google notebooku deniycam hatta şu an bilgi alıorum blog olayına fena kapıldım zaten geçen gün oturdum her yerini türkçe yapma çabalarıyla bir sürü saaat daha harcadım ne kadar mutluyum bilemezsin çünkü harcadığım her dakika ders çalışmaktan çaldığım bir puan benim için yakında bu ligde lider olucam zaten neyse hadi bakalım görüşrük adaş kendine dikkat edesin fazla çalışma....

volkan dedi ki...

Günaydın adaş, çok teşekkür ederim yorumların için.

Adaş finaller için son gün, girdilere ara verip tam gaz çalışıyoruz artık, hadi hadi hadi :)

volkan dedi ki...

Ne demek efendim, duymaz olur mu hiç :) Siz vakti bulmuşsunuz ama bu sefer de biz vakit bulamıyoruz. Finaller bitimine hemen staj yapmak ancak benim gibi birinin fikri olabilir zaten. Hala alıştıramadım kendimi uyku düzenine. Bloga yazacak tonla şey biriktirdim ama işte her gün stajdan ölü gibi gelip yatıyorum. Ama bu hsonu halledeceğim.
Benden ayrılmayın :p