31 Ocak 2006

Daha Azını Yapana Yemek Ismarlıyorum



C ile program yazmaya başladığımdan beri kullandığım siteye data structures dersi son projesi için tekrar bakarken karşılaştığım çok basit bir oyunu sizinle paylaşmak istedim . Sitenin hemen sağındaki "How quick are you?" isimli kısımdan start ve stop tuşlarına basarak oynanıyor , kolay gerçekten değil mi ? Sadece paylaşmak değil ufak da bir iddia koymak istedim . Bakalım ne kadar hızlı insanlar (ya da fareler ) var ;) . Sağ tarafta gördüğünüz rakamdan daha kısa sürede bu işi başarabilen ilk 3 kisiye yemek ısmarlayacağım . Tabi benim yanımda da yapmaları şartıyla. Çok da kasmayın ha , işinizden gücünüzden olursunuz , karışmam :D Kolay gelsin .

NOT : Yazıların içeriği geyik boyutunu aştı , farkındayım . Buna son ana sıkışan proje ve finaller silsilesi sorunsalı diyelim isterseniz kısaca . Sabredin , yakında geçer...

3 yorum:

İnci Üsküplü dedi ki...

0,201e kadar indirdim beyefendi her ne kadar cakallıgı solemesenizde ama gorursun yapcam iste daha azını elbet o gunlerde gelcek:D

Unknown dedi ki...

valla inanırmısın bilmem ama en son 0.188'e indim :)) daha fazlası olmuyo..

screenshot mevcuttur :p

volkan dedi ki...

Inanırım tabii ki, benim rekorun gerisinde kalan hepsine inanırım :)

Hem zaten benim rekor bile çok gerilerde kaldı. (Hile ya da şansa)0.015 yapan arkadaşlar çıktı, ekran görüntüsü mevcuttur :p