27 Aralık 2005

Dans Kursu 1.Kur Sonu

Eeee her güzel şey gibi bunun da bir sonu olacaktı elbet ama bir dahaki kurun martta başlaması ayrı bir üzücü oldu ya neyse artık,bekleriz.Harika bir şeydi , çooook eğlendim,herkese de tavsiye ederim ama yanınızda eğlenebileceğiniz insanlarla gidin ki tadı çıksın.Kız tavlamak için de gidilebilir tabi ama o zaman bu kadar eğlenebilir mi insan bilmiyorum :p
Size bir de kıyak yapayım , ufak bir video atayım da ne kadar eğlendiğimizi görün.Arkamıza geçip bizi izleyen hocayı bile takmayarak patlattığımız kahkahalara özellikle dikkatiniz çekmek isterim :) (sağ olsun Zeynep` in sayesinde çekildi bu video,kendini feda ederek Chi ile beni kaydetti,teşekkürler)
video için

1 yorum:

İnci Üsküplü dedi ki...

Hehe ceabım biraz gec oldu ama ossun :D arkidisler semenize cok sevindim en azından artıkın bu konuda yalnız degilim benim gibi dusunen insanlar var:D Beni yalnız bırakmayıp geldiginiz icin tesekkur ederim:D