11 Aralık 2005

Askerlik , Halit , Lise Gunleri

Bu kelime ilk defa bana bu kadar yakın.Neden mi?Halit askere gidiyor bugün de ondan.İlk defa bir yaşıtım,bu kadar yakınımdaki bir yaşıtım askere gidiyor.
Bugün askere gitmeden son defa konuşmuş olduk,yazıştık daha doğrusu,anında mesajlaşma yazılımları sağ olsun.18 gün sonra asıl gideceği yerin belli olacağını söyledi.Cepten arar konuşuruz belli olunca dedim,"abi,cep telefonu götüremiyoruz" deyince dank etti tabi.Cidden bi acayip oldum 1 yıl boyunca askerde olacağını düşününce.Hafiften kendimi düşündüm,nasıl olacak acaba diye.
"Halit" ten bahsedip de onu anlatmamak olmaz.Tabi ki bütün arkadaşlarım benim için değerlidir ama bu adamin yeri başkadır benim için.Şu an bilgisayar mühendisliğinde okuyorsam bunun en büyük 2 nedeninden biri Halit`tir herhalde.(Digerini merak edenler için söyleyeyim:Gözümün bozuk olmasından dolayı pilot olamamam)Dünya iyisi ve harika bir bilgisayar mühendisi(Ege Unv`nin gördüğü en harika bil muh olduğuna iddiaya bile girerim) olmasının yanında zevklerimizin ve düşüncelerimizin yüksek oranda uyuştuğu bir şahıstır kendisi.Lise 2 ve Lise 3` te yegane sıra arkadaşım.Favori pivotum,her ne kadar her maç benden daha çok dışarıda oynasada ;) . 2 yıl boyunca bıkmadan usanmadan konuşabildiğimiz günleri unutmak mümkün değil.Anlattığı CS anıları hala aklımda.Ya da verdiği SC taktikleri.Yaptığı DarkTemplar rush` ı da halen gözlerimin önünde ,hey gidi yıllar bea.Burda keseyim en iyisi,anılar depreşecek yoksa iyice,bitiremeyeceğim bu yazıyı.
Halitcim,sana hayırlı teskereler diliyorum,güzel bir yerin çıkması dileğiyle...
Kolay gelsin

1 yorum:

Adsız dedi ki...

abicim, bugun ziyaretci gunu,herkes kapmiş bir sivil oturuyor,ben diğer izmirliler gibi internet cafe de yalniz takiliyorum,burada okudum mesajini,çok teşekkürler,yılbasinda disaridayim!,görüşmek üzere